Tilskuddsordningen ble justert for å tilpasse salgs- og promoteringsarbeidet til digitale flater under pandemien.
Justerte retningslinjer 2020
Markedsføringstiltak og Reisestøtte produsenter og managere slås sammen.
Kravet om egenandel er fjernet på Markedsføringstiltak.
søknadsskjema på www.stikk.no
I tillegg til Reisestøtte produsenter og managere og Markedsføringstiltak kan du søke om blant annet:
Utgifter ved deltagelse på digitale plattformer
Kjøp av PR- og markedsføringstjenester fra tredjepart for å promotere ditt kompani på digitale flater.
PR-kampanjer i sosiale medier.
Utgifter i forbindelse med prosjektplanlegging (bistand fra eksterne internasjonale konsulenter, advokater, osv.)
Nye former for digital formidling av ditt kompani internasjonalt.
Oversettelse av sosiale medier plattformer.
Max søknadsbeløp er satt til NOK 30 000,-
Vi minner om at formålet med tilskuddsordning er å bidra til at profesjonelle scenekunstnere og kulturaktører får økt internasjonale muligheter. Ordningen skal bidra til et aktivt og levende norsk kulturliv, og til at scenekunst fra Norge kan inngå i en gjensidig dialog med internasjonalt kulturliv.
Retningslinjer som forblir uendret:
Løpende søknadsfrist.
Søker vil få svar på søknaden fortløpende. Utbetales ved anmodning.
Det skal sendes inn rapport senest 1 måned etter at tiltak er avsluttet.
Søknadene vurderes av administrasjon i Danse- og Teatersentrum.
For søknadsveiledning og spørsmål, kontakt geir@pahn.no
De resterende retningslinjene i støtteordningen forblir uendret.
gå til www.stikk.no for retningslinjer for øvrig samt søknadsskjema